REKLAMACE a ZÁRUKA
Vážení zákazníci,pečlivě si hlídáme, abychom Vám nabízeli pouze
produkty těch nejlepších a nejspolehlivějších značek.
I přes veškeré úsilí se ale občas stane,
že je třeba některé zboží reklamovat.
Případné reklamace se snažíme vyřizovat
bezproblémově, vždy ke spokojenosti zákazníka.
Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Zjištěné vady je kupující povinen neprodleně hlásit naší firmě.
ZÁRUKA:
Pokud není uvedeno jinak, vztahuje se na veškeré zboží záruční lhůta 24 měsíců .
Záruka se nevztahuje na vady vzniklé nesprávným použitím výrobku a vady způsobené nesprávným skladováním u zákazníka.
POSTUP PŘI REKLAMACI:
1) Informujte nás o reklamaci telefonicky, e-mailem, či dopisem.
2) Zboží zašlete jako doporučený balík (NE na dobírku) na naši adresu.
3) Do zásilky uveďte důvod reklamace a Vaši adresu.
4) Okopírovaný doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě,
případně stačí pouze číslo faktury.
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku.
KONTAKT: Veškeré kontaktní údaje pro potřebu reklamace naleznete zde .
K uplatnění reklamace můžete využít i níže připojený elektronický formulář. Pro jeho využití je však nutné být registrován a přihlášen.